Πώς να ελέγξετε τη κατανάλωση του ρεύματος και να μειώσετε το κόστος του ηλεκτρικού σας.

Η κατανάλωση ενέργειας στις μέρες μας είναι εκτός ελέγχου. Καταναλώνουμε κάθε μήνα γύρω στις 1500kWh, που αντιστοιχούν σε €130. Με τον να παροτρύνεται την οικογένεια σας να καταναλώνει λιγότερο ρεύμα και να κλείνει τα φώτα, απλά δεν είναι αρκετό. Και αυτό γιατί ο φωτισμός δεν είναι μόνος παράγοντας που οφείλεται στο ψηλό κόστους του ηλεκτρικού μας. Εργάζομαι από το σπίτι, και ως αποτέλεσμα έχω σε λειτουργία τον υπολογιστή μου και πολλά περιφερειακά αυτού από το πρωί έως αργά το βράδυ. Εκτυπωτής, φορτιστές κινητών, δύο τρεις υπολογιστές, τάμπλετ, διάφορες διαδικτυακές συσκευές, router, ασύρματα τηλέφωνα κ.α. είναι σε λειτουργία. Πραγματικά δεν έχω ιδέα πόσο ρεύμα καταναλώνουν αυτές οι συσκευές, και γνωρίζω ότι οι περισσότερες μένουν ανοιχτές όλο το βράδυ.



Σαφώς και κάτι έπρεπε να γίνει. Μια και η EDF (Προμηθευτής Ενέργειας στην Αγγλία) μου πουλάει αυτό το προϊόν, και είναι σίγουρο στο συμφέρων της να μου πουλήσει όσον το δυνατό περισσότερο, δύσκολα θα περίμενα να μου πρότειναν να κάνω κάτι για να μειώσω τη κατανάλωση μου. Για αυτό λοιπόν αποφάσισα να παρακολουθώ από μόνος μου τη κατανάλωση του ρεύματος μου, χρησιμοποιώντας μια ιδιαίτερα έξυπνη μικρή συσκευή από την efergy.

Εγκατάσταση αισθητήρα και πομπού
Πρώτο απ'όλα είναι ο μετρητής Efergy E2 Optical. Οι μετρητές της Efergy χρησιμοποιούν μια από τις δύο μεθόδους συλλογής δεδομένων, που οι συσκευές παρακολούθησης ενέργειας χρειάζονται για να λειτουργήσουν. Αυτό εξαρτάται από το μετρητή ρεύματος που έχετε στο σπίτι σας. Θα χρειαστείτε είτε το e2 classic, ο αισθητήρας του οποίου κουμπώνει πάνω στο κεντρικό καλώδιο τροφοδοσίας ρεύματος (φάση), είτε τον e2 optical, αν έχετε το νέο τύπου μετρητή ρεύματος. Αυτοί έχουν ένα LED στο μπροστινό μέρος, το οποίο εκπέμπει ένα παλμό κάθε φορά που έχει καταναλωθεί ένας προκαθορισμένος όγκος ενέργειας (kWh), και ο οπτικός αισθητήρας του Ε2 μεταφράζει αυτή τη συχνότητα σε ορισμένα πολύ χρήσιμα στοιχεία για σας, ειδικά όταν συνδυάζεται με το πραγματικό κόστος της ενέργειας σας. Για παράδειγμα, με μια γρήγορη ματιά στην οθόνη του μετρητή Ε2 θα μάθετε πόση ενέργεια καταναλώνεται τώρα σε kWh. Μπορεί επίσης να ηχήσει το συναγερμό του όταν ο αριθμός αυτός ανέρχεται σε ένα συγκεκριμένο νούμερο. Ή αν θα προτιμούσατε να δείτε αυτή σε κόστος ή τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, μπορείτε να κάνετε αυτό πάρα πολύ εύκολα.

Ασύρματος μετρητής ενέργειας Ε2 Classic
Επί του παρόντος ο φούρνος στο σπίτι μας λειτουργεί και όπως μπορείτε να δείτε από τη φωτογραφία, η οθόνη του μετρητή μου λέει ότι αν η κατανάλωση μας θα συνεχίσει σε αυτό το ρυθμό για ολόκληρη την ημέρα, πρόκειται να μας κοστίσει € 9,13 ! 

Ενώ ο μετρητής e2 δεν ενεργεί άμεσα στο να αλλάζει ή να μειώνει την κατανάλωση μας με οποιονδήποτε τρόπο, η οπτική ένδειξη έχει έμμεσο αντίκτυπο στις συνήθειές μας. Η είδηση ​​ότι η κατανάλωση μας σε αριθμητικό κόστος είναι ισοδύναμη με περίπου 300 ευρώ το μήνα είναι μια πρόκληση και προτροπή για να αλλάξω τις κακές μου συνήθεις και αλλά και το τρόπο που καταναλώνω ενέργεια.

Online Παρακολούθηση και Διαχείριση Ενέργειας
Αν, όπως εγώ, θέλετε να ερευνήσετε λίγο βαθύτερα τα ενεργειακά σας δεδομένα, μπορείτε να επιλέξετε το Efergy Engage Hub . Αυτή η συσκευή λειτουργεί παράλληλα με το μετρητή Ε2 και παίρνει τα ίδια στοιχεία, αλλά αντί να εμφανίζονται στην οθόνη του e2 σας, τα καθιστά διαθέσιμα σε εσάς μέσω smartphone , tablet σας ή στο web browser σας. Μπορείτε να προσαρμόσετε περαιτέρω τα δεδομένα σας, εισάγοντας το κόστος ανά kWh και αν χρησιμοποιείτε « Heures Creuses » ή ένα τιμολόγιο σύμφωνα με το οποίο το κόστος της ενέργειας διαφέρει ανάλογα με την ώρα της ημέρας , μπορείτε επίσης να το ορίσετε στην εφαρμογή.

Αφού είχε εγκαταστήσει και χρησιμοποιούσα πλέον το μετρητή e2 και το engage hub για τη καταγραφή της κατανάλωσης μου για τις τελευταίες δύο εβδομάδες, μου ήταν πολύ εύκολο να δω πού πρέπει να κάνω αλλαγές. Δεν αποτελεί καμία έκπληξη ότι η μεγάλη και παρατεταμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας από συσκευές , όπως το πλυντήριο ρούχων και ηλεκτρικού θερμοσίφωνα αποτελούν τους βασικούς ενόχους υψηλών λογαριασμών, αλλά έχοντας πλέον μια σαφή οπτική ένδειξη, οξύνει σίγουρα την προσοχή μας, όταν πρόκειται για τη λήψη αποφάσεων εξοικονόμησης ενέργειας 





Original Post: Posted by James Higginson on November 12, 2013 at 18:00
Πηγή: survivefrancenetwork

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μπορείτε να γράψετε το σχόλιο σας εδώ!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.